Weeii

måndag 26 november 2012

kommer inte på någon bra rubrik

kan fortfarande inte göra blogginlägg via mobilen så därför ingen uppdatering. har heller inte fått tillbaka alla mina bokmärken på datorn vilket betyder att jag inte kan kolla massa bloggar :( så skriv gärna era bloggar så jag kan kolla in dom :)
helgen har varit bra, gjort lite allt möjligt, tränade igår och min ljumske blir ju aldrig bra. vilat i en vecka men det räckte tydligen inte, så nu ska jag träna hela veckan bara för att, uppvisningar i helgen med sen får jag vila ;)
senare idag blir det arbetsintervju, gymnastik och Dracula ;)
over and out!
 kan inte lägga upp bilder på bloggen längre, har tydligen överstigit gränsen för minnet på bilder.... seriöst hur lyckas jag! jätte roligt med en blogg utan bilder -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar