Weeii

fredag 23 mars 2012

Bra dag i göteborg

Haft en rolig dag i göteborg :) stylist sm gick sådär kom inte på pallplats men är ändå nöjd med det vi gjorde. :) jag fick läsa upp vår motivering på scenen, fick stå där typ själv haha lite nervös var jag allt ^^ efter det så gick jag Cilla och Jenny runt och shoppade typ. Jag köpte dock inget :) youngblood var och sjöng på den scenen vi var på :D hehe dom är helt okej ;) när vi sen skulle hem gick bussen sönder utanför Ulricehamn, oljekylaren gick sönder så de fick skicka en ny buss;) fick vänta typ en halvtimme vilket gjorde att jag fick ta ett senare tåg, och självklart var den försenad så skolkortet gick ut-.- konduktören var väl inte så glad men vad ska jag göra liksom !!!!
Hemma nu, ska äta sen SOVA!!!
Xoxo mjukiis
Lite random bilder från resan hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar