Weeii

tisdag 17 april 2012

lååååång inlägg!!

asså dagen har varit typ skum! jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men den började med att lusen och jag gjorde det sista med vårt projektarbete, ena sunden är vi sjukt stressade andra stunden förbannade för att det inte funkar haha sen panikslagna över att vi inte kommer hinna klart o.s.v. haha aa sen fick vi då reda på att nationella skriftligt är nästa onsdag och fick våra papper idag, egentligen förra veckan men vi var sjuka såå aa det lär ju gå åt skogen!! -.-
drog sen till eksjö för ghost träning, det gjorde en på bra humör i alla fall, men sen fick man reda på att ronja rövardotter ska spelas den 8, 9 och 10 juni, sämsta helgen ever!!! det är ju studenten i nässjö då, så då kan jag inte fira mina bästa vänner :( suck, gaaahhhh blir galen!!!! varför ska allt va samma datum för!!!!!!!!
ne nu ska jag tröstäta med en macka
hejdå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar