Weeii

lördag 19 maj 2012

dålig uppdate

hej på er!
har inte haft tid att uppdatera men såhär har mina dagar sett ut:
torsdag morgon kl 5 åkte jag ner till tysklad, vi åkte bara ner över dagen sen hem igen, men det var roligt ;) körde direkt till eksjö där jag sov över med oscar och magda (OME) ollive kunde inte :/ kom till dom typ kvart i tolv på kvällen och var rätt död men vi kollade på film till halv 6 :P haha love it!
sen fredag och vi sov till halv elva, åt frukost och kollade på film :) sen åkte jag hem för att fixa med allt inför modellåterträffen som vi hade hos mig ;) det blev en väldigt lyckad kväll med mycket skratt, bilder, läsk, popcorn och godis :) efter det åkte jag med lusen, victor och marcus hem till mullsjö. sov där över natten och sen upp tidigt igen för att stå på loppis. hade lite kläder, väskor och skor men sålde INGET -.- fett segt men vi hade det roligt ändå :P vi hade tur med vädret, sooool :)
åkte sen hem och var så fruktansvärt trött att jag somnade på tåget och vaknade sen i nässjö. upptäckte att tåget stod stilla och att alla typ hade gått ut så fick lite panik och upp fort som tusan och ut haha men konduktören kom precis efter mig så blev inte inlåst ahaha xD
nu äta och sova, need that!!
xoxo Mjukiis




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar